31 aug 2012

LET'S ORGANIZE: receptenmap

Ik houd van koken. Dat wist je misschien al wel. En sinds kort houd ik ook van ordenen. En wat krijg je als je dat samenvoegd? Een map vol geordende recepten.

Mijn moeder en ik halen veel recepten van het internet en daardoor hebben we in de loop der tijd veel uitgeprintte recepten die door het huis dwaalde. Dus mijn moeder nam een ordner mee van kantoor met tabbladen en een alfabet.

Ik twijfel nog of ik voor alfabetisch ga of voor logica. Op dit moment is het tabblad desserts voor hoofdgerechten en zit hoofdgerechten voor voorgerechten. Hier moet ik dus nog even over na denken.. Alle recepten achter het tabblad zitten ook op alfabetische volgorde zodat het makkelijk terug te vinden is.

Achter het tabblad hoofdgerechten zijn er (alfabet)tabbladen omdat we daarvoor al heel wat recepten hebben uitgeprint en het op deze manier het beste voor ons werkt.

Printen jullie ook altijd zo veel recepten uit vanaf het internet? En hoe bewaren jullie deze?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten