1 sep 2012

BOOKS: kijk eens wat ik vond..

Kijk eens wat ik vond.. gesigneerd en wel! Ik kan eigenlijk wel zeggen, zo goed als nieuw want ik heb deze exemplaren nooit gelezen. Deel één is mij een keer voorgelezen op de basischool en mijn moeder heeft hetmij ook ooit eens vergelezen maar deel twee is een heel ander verhaal.



Deel twee is pas in 2007 uitgekomen en heb ik nooit gelezen. Wat niet betekend dat ik er niet nieuwsgierig naar ben! Ik vond ze gisteren achter in mijn boekenkast toen ik een bookshelf tour-filmje aan het opnemen was en ik een rij boeken weg haalden om de rij erachter te laten zien. En daar stonden ze, naast elkaar en ze riepen me.

Ja, echt waar! Dus als ik: De tederheid van mannen heb uitgelezen dan zijn dit mijn eerst twee volgende boeken die ik ga lezen. Koning van Katoren is nog geen 200 bladzijden en Zoektoch in Katoren is net aan 211 bladzijden. Weer lekker korte verhalen maar met goede herrinneringen.

Hebben jullie vroeger ooit eens: Koning van Katoren gelezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten