2 aug 2012

DAILY: 01/08/2012


Woensdag was weer een leuke dag. De dag begon bij de Ikea. Samen met beste vriendje gingen we op pad. Ik kocht natuurlijk al wat spulletjes om mijn kamer op te vrolijke. Kaarsjes, nieuw beddengoed. En zo'n soort roltafel voor over je bed. Dat was een klus voor vriendlief voor later.

Beste vriendje ging naar huis. Boodschapjes werden gedaan. Vriendlief trad aan. En klussen maar. En mijn bedje opmaken met het nieuwe beddengoed. Samen met mijn moeder eten, tv kijken en dan hup naar boven. Genieten van een "nieuw" bedje met de kaarsjes aan en een film in de DVD-speler.

En fijne ideeën. Herinrichting van mijn kamer. Een bankje en een klein eettafeltje met stoelen. Ik ga op de Ikea -site zitten deze week en uitzoeken wat ik wil. Een echt eigen plekje. Voor mezelf. En voor ons samen. Een beetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten