19 aug 2012

DAILY: 19/08/2012

Dit is, denk ik, mijn laatste dagelijkse daily aangezien ik vanaf vandaag ga beginnen met stage.

Toen ik gisteren uit bed stapte wist ik, het ging weer zo'n hete dag worden. Hup, haar in een knot en luchtige kleding aan. Gisterochtend las ik, ik nam een filmpje op die meteen YouTube opging, ik las nog wat meer en ik blogde. 's Middags kwam vriendlief voordat hij vandaag op vakantie zou gaan. We hebben de ventilator aangedaan en zijn een film gaan kijken want je moest niet naar buiten gaan. Niet te harden!

's Avonds kwam oma, aten we pizza en las ik nog wat ik de tuin. Vriendlief kwam nog een laatst keer even langs, ik pakte mijn tas in en las nog wat voor ik naar bed ging. Waar het overgens nog snikheet was. Maar hé, ik heb de nacht overleefd dankzij mijn trouwe ventilator.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten