21 aug 2012

LET'S ORGANIZE: what's in my bag?

Vandaag een what's in my bag. En dan ga ik het hebben over wat er in mijn tas zit voor een zij-tak van school. Namelijk stage. Zoals je misschien al weet was namelijk gisteren mijn eerste dag stage. En wat moet je dan meenemen? Vorig jaar heb ik ook een stage gelopen van een half jaar en daaruit leerde ik wat ik vooral mee wilde nemen.

Ik vind het bijvoorbeeld leuk om mijn werkplekje op te leuken. Vorig jaar deed ik dat door mijn eigen (Jip & Janneke post-its van de Hema) post-its mee te nemen en door gekleurde Bic-pennen aan te schaffen in allemaal leuke kleurtjes. Dat vrolijkt het geheel voor mij net wat meer op. Ook heb ik geleerd dat als ik de telefoon op neem het handig is de naam en dergelijke informatie van de client op te schrijven. Vorige jaar deed ik dat op los papier en verdere bedrijfsinformatie schreef ik op in een blok van het kantoor waar ik stage liep. Dit jaar dacht ik: dat kan ook anders..



Dit is wat ik meenam voor mijn eerste dag stage: mijn schoolpapieren die van belang zijn (stagecontracten), mijn Bobble voor water (aangezien ik glazen nog wel eens om wil gooien), mijn leesboek (eventueel voor pauze of heen/terugreis), mijn etui (waaruit ik blauwe/zwarte/rode-pennen uit achterlaat), een meisjesachtig roze notitieboekje voor aantekening (van de Hema), mijn agenda (om geordend te blijven), twee verschillende post-it blokjes (voor to do-lijstjes en andere korte notitie's), mijn portemonnee en als laatste mijn
tube handcreme (door mijn handenwastic heb ik nogal last van droge handen).

Natuurlijk had ik ook lunch en snacks voor tussendoor mee maar aangezien deze foto is gemaakt de dag ervoor staan deze er niet op. Wat zit er in jullie school/stage/all year around-tas?

EDIT: niet dat ik dit allemaal nodig had natuurljk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten