3 aug 2012

DAILY: 02/08/2012


Ik maakte het "goed" gisteren. Na opstaan met hoofdpijn, deze bestrijden met een paracetamol en slaap werd ik wakker met een regenachtig zonnetje. Ik denk dat ik dat het beste begin van een (vrije) dag vind. Een beetje regen, een beetje zon en een ontspannen ochtend met vriendlief. Douche, ontbijten met z'n twee en dan hele ochtend op de bank met moeder erbij naar de Spelen kijken, in slaap vallen (ik dan tenminste) en helpen met huishoudelijke klusjes.

Hoofdpijn kwam terug, hardnekkiger dan 's ochtends. Vriendlief ging weg, de schoonmaakster kwam en ik vluchtte naar boven. Opnieuw de hoofdpijn bestrijden, op bed gaan liggen en een boek zien in de boekenkast. Een heftige: De mooie dagen van mijn jeugd van Ana Novac. Ik vermaak me wel. Met thee op de bank, boek erbij en een dekentje erbij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten