6 aug 2012

DAILY: 05/08/2012



De dag beginnen met lezen, vijf YouTube-filmpjes opnemen en deze uploaden. Vier stukjes schrijven voor op mijn blog, waarvan drie reviews dus houdt mijn blog goed in de gaten. Daarna plantte ik mezelf nog even op de bank met mijn boek, kreeg een sms van vriendlief dat hij er weer was en las na zijn bezoekje gewoon nog even verder.

Na een lunch die bestond uit toastjes las ik nog wat meer. Uiteindelijk viel ik op de bank in slaap (je wordt heel lui van een dag op de bank) waarna mijn moeder me dik twee uur later wakker maakte omdat we weg moesten. Ja, we hadden een etentje. En zoals je hier kunt lezen was het een zeer geslaagd etentje. Na twee potjes kaarten gingen we naar huis waar ik in mijn bedje kroop met een bobble gevuld met water en mijn boek. En ik viel pas om half één in slaap.

En geslaagde, luie, lekkere dag!

2 opmerkingen:

  1. Klinkt als een heerlijke dag! Ik heb dit weekend ook weer een boek uitgelezen. Zo heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen