18 aug 2012

REVIEW: De yogaclub - Rain Mitchell



Lee is een yogadocente met een eigen studio, maar ze worstelt met de balans tussen haar werk en haar privéleven. Haar vriendin Katherine, die ook in de studio werkt, ziet dat Lee's man Alan wel heel veel oog heeft voor de mooie yogameisjes.

Lee gaat intussen helemaal op in haar twee nieuwe leerlingen: Graciela, een geblesseerde danseres die moet herstellen voor de auditie van haar leven en Stephanie, assistente bij een filmbedrijf, die geen rust in haar lijf heeft. Wanneer het voortbestaan van de studio wordt bedreigd door de komst van een agressief uitbreidende keten yogascholen, moet Lee kiezen: een dik salaris of haar vriendinnen?

Mijn mening over dit boek:

Een chicklit die zich eens niet afspeelt in een druk bedrijf maar lekker ontspannen tijdens Lee's yogalessen. De "hoofdpersonen" in dit verhaal hebben allemaal een verschillende leeftijd. Lee is de oudste uit de groep maar heeft daardoor meer levenservaring, Stephanie is ook wat ouder maar Graciela daarintegen is weer een stuk jonger en nog echt in de bloei van haar leven net als Katherine. Dit was juist een leuk aspect van het verhaal.

Ik was blij dat deze chicklit eens anders was dan alle andere en dat er veel verschillende verhaallijnen zijn die uiteindelijk samenkomen. Dat je vriendschap kan hebben wat voor leeftijd je hebt en dat alles met een vleugje yoga. Ik heb namelijk een beetje een zwak voor yoga maar ik heb het zelf nog nooit gedaan, haha!

Ik vond het zeker een verfrissend verhaal en kan hem dan ook zeker aanraden als je eens een ander soort chicklit wil lezen. En het verhaal is vooral fijn in de zomer dus grijp nu je kans en lees hem! Het boek heb ik gekocht voor €5,- bij de Albert Heijn.

Bekijk mijn review ook op YouTube!



BLZ: 272 bladzijden
BSN: 9021862077
GENRE: chicklit
BOL.COM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten