7 aug 2012

REVIEW: In zeven sloten - Astrid Harrewijn



In een vlaag van verstandsverbijstering deelt Christel aan haar nieuwe baas van het reclamebureau P&R mee dat ze op sabbatical gaat en een wereldreis gaat maken. Maar vervolgens vertrekt ze naar… Friesland. Hoe moet ze haar familie en vrienden nou geloofwaardig op de hoogte houden van haar geweldige reis?

Mijn mening over dit boek:

Wat een leuke chicklit! Ik heb boek binnen 3 dagen uit gelezen. Een heerlijk zomers boek. Ik had nog nooit een boek van Astrid Harrewijn gelezen maar ik moet zeggen dat ik zeker nog meer ga doen. Ik heb Miss Communicatie in de boekenkast staan, net nieuw gekocht, en die ga ik zeker binnenkort verslinden! Ik heb veel plezier van mijn €5,- euro gehad.

Het boek gaat over Christel en ik kreeg meteen Bridget Jones gevoelens bij haar. Alleen is het op een leuke en frisse Hollandse manier gebracht. Dat maakt het zo'n leuk verhaal. De liefdeslijn in dit boek waren voor mij niet overheersend maar precies goed. En de wending aan het eind.. Natuurlijk wist ik wel dat het zou gebeuren maar op die manier? Dat had ik nooit gedacht!

Ookal houd je niet van chicklits, probeer deze gewoon een keer. Voor €5,- te koop bij de Albert Heijn. Toch niet leuk, kan je het altijd nog cadeau doen aan een vriendin!

Bekijk ook mijn review op YouTube!



BLZ: 301 bladzijden
BSN: 9021802856
GENRE: chicklit
BOL.COM

2 opmerkingen: