30 aug 2012

FOOD: theepot-koekjes

Ik denk dat nu iedereen het wel weet, dinsdag was ik jarig. En wat doe je dan? Koekjes bakken! Ik had een paar weken geleden allemaal spullen gekocht bij de Jamin en bij Dille & Kamille om koekjes te bakken maar tot dus ver had ik er nog niets mee gedaan.

Ik had maandag vrij van stage, nam de kans en bakte dus koekjes. En ze vielen in de smaak! Heerlijke roomboter koekjes. Wie wil die nou niet? Ook was ik blij dat ik eindelijk weer eens wat bakte. Dinsdag bakte ik trouwens nog wat namelijk een bak brownie's voor op mijn stage. Het zouden eerst caupcakes worden maar ik had helaas niet genoeg tijd om er iets moois van het maken en chocolade is altijd goed, toch?



De koekjes heb ik gemaakt met de koekjesmix die ik heb gekocht bij de Jamin in Oegstgeest maar ik weet dat het ook bij de Jamin in Leiden op het 5 meiplein wordt verkocht. Neem eens een kijkje bij een vestiging bij jou in de buurt!

De koekjes heb ik uitgestoken met de theepot-vormjes die ik bij de Dille & Kamille heb gescoord. Deze winkel heeft nog veel meer andere leuke en handig kook en bak spullen.

Mmm, wat waren die koekjes lekker zeg.. Bon appetit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten