19 aug 2012

DAILY: 18/08/2012

Sinds gisteren weet ik dat het minder prettig is als je moet werken met hoge tempraturen buiten. Op een begeven moment had ik niet eens meer door dat ik stond te zweten. Bah, wat een plak weer. Dus toen ik thuis kwam ging ik meteen onder de douche en at daarna een lekker salade met garnalen die mij moeder had gemaakt in de tussen tijd.

Maar wat te doen daarna? Ik keek wat TV. Nee, daar heb ik eigenlijk geen zin in. Ik pakte mijn boek om wat te lezen. Nee, dat wil ik eigenlijk ook niet. Dan maar even op de iPad. Oké. Rondstruinen op Instagram. Ik kwam foto's tegen van vrouwen die ik volg die scrappen. Klikte op de links naar hun blogs. Ik wist meteen wat ik wilde doen. Ik ging ook aan de knutsel! Ik maakt een lay-out en een kaartje. Precies optijd klaar voor Chocolate (want die film wilde ik wel zien op TV) op de belg een. Vriendlief kwam ook nog voor een kort bezoekje, ik keek de film af en las nog wat in bed.

Toch nog een leuke avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten