14 aug 2012

LET'S ORGANIZE: schoolspullen

Ja, ik zit er helemaal in! Ik organiseer me helemaal suf. En om in de "back to school" te blijven laat ik mijn kastje met schools ukken vandaag zien. Het was achteraf jammer dat ik geen before foto heb gemaakt want ik kan je vertellen dat het een grote zooi was. Er lagen zelfs nog werkboeken tussen uit de 3e van de middelbare school. Kan je na gaan. Aangezien ik mijn nieuwe schoolspullen had gekocht en mijn schoolboeken onderweg zijn moest er dus iets gebeuren.

Ik heb al mijn spullen uit het kastje gehaald en alles bij elkaar op nette stapels gelegt wat ik nog moest houden. Al het andere heb ik direct in vuilniszakken gedaan voor de weggooi. Ik moet zeggen, dat werkt voor mij overduidelijk het best. Hoe heb ik het dan in het kastje geordend?


Van links naar rechts: Schriften met aantekeningen, readers en syllabussen van het eerste en het tweede leerjaar van mijn opleiding als naslagwerk - al mijn studieboeken (excl. degene die ik moest bestellen want die zijn nog niet binnen) - kleine notitieboekjes, pennen, post it's en mijn to do-listschrift - al mijn nieuwe schoolspullen zoals snelhechters, binders met vulling en tabbladen, folders en daarvoor heb ik nog twee rekenmachines en een electrische puntenslijper.

Dit is voor mij het meeste overzichtelijke. Ik denk dat als school eenmaal is begonnen (wat voor mij pas vanaf januari zal zijn aangezien ik eerst weer een half jaar fulltime stage moet lopen) ik mijn binders overeind zal zetten inplaats van horizontaal zoals nu.

Zijn jullie al bezig met school? En hebben jullie er al een beetje zin in?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten