18 aug 2012

DAILY: 18/08/2012

Ik had nogal wat op mijn "to do-lijstje". De dag begon in Sassenheim, volgde de weg naar Leiden en ging terug naar Oegstgeest. We lunchde met oma, ik kocht nog wat (lees: drie) boeken, sloeg nog wat aardbeien in en kocht de franse kaas. Eenmaal terug thuis leerde ik mijn theorie, ik stuurde een e-mail in het rond voor mijn verjaardag en las weer eens voor het eerst in een week. Leesdip?

's Avonds kwam oma onze kant op voor een zomerse maaltijd met franse kaas, stokbrood en rosé. Om kwart voor negen volgde beste vriendje en zaten we tot ongeveer half elf buiten. Tussendoor kwam vriendlief ook nog voor met een klein suprise-bezoek aangezien hij toch in de buurt was. We sloten de dag af met een herhaling van het té slechte maar té leuke programma: My big fat gypsy wedding!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten