19 aug 2012

LET'S ORGANIZE: wat zit er in mijn etui?

Om nog even in de "back to school"-vibe te blijven deel ik vandaag wat er in mijn etui zit. Ook al ga ik het komende half jaar nog niet terug naar school (want ik moet eerst een half jaar stage lopen) ik heb al wel al mijn inkopen gedaan en heb ik mijn etui gevuld want mijn etui gebruik ik ook buiten school.

Om te beginnen is mijn etui van de Blond Amsterdam schoolcollectie van dit jaar. Ik houd van het meisjes-achtige en daar past dit natuurlijk perfect bij. Ook is dit etui handig vanwege zijn (haar) grote omvang. Er past veel in en aangezien ik veel erin wil proppen bied dat voor mij een uitkomst.

Wat er in mijn etui zit?

Twee kleine post-it blokjes: één in de vorm van een telefoon en de ander in de vorm van een hartje (beide Sigel), post-it flags (Albert Heijn), zakje paperclips (Hema), potje correctie vloeistof (Albert Heijn), vier kleuren marker (Hema), tien verschillende kleuren balpennen (Staedtler), vier verschillende kleuren balpennen (Papermate), zwart en rood schrijvende balpen (Best budget van Blokker), meerdere blauw schrijvende balpennen (ALbert Heijn, in doosje van 20 stuks).

Wat zijn jullie escentials voor jullie etui?

2 opmerkingen: