25 aug 2012

BOOKS: leesdip deel twee

Vandaag in de aanbieding: een leesdip. Gratis af te halen bij mij thuis en u krijgt er nog een gratis kistje sinaasappels erbij!

Oke, mijn leesdip blijft dus aanhouden. Ik heb er iets op gevonden. Ik lees namelijk alleen nog de leuke gedeelte uit het boek. Heb je ooit: De 100 jarige die uit het raam klom en verdween gelezen? Zo wel, ik lees dus alleen nog de hoofdstukken die zich in het heden afspelen want van dat gezanik over dat hij bommenexpert was word ik nu toch wel lichtelijk moe. Vertel eens, ligt het echt aan mij? Of had jij dat ook?

Aangezien ik dus die hoofdstukken oversla is het boek denk ik vanavond uit. Tijd dus voor een lekker dun boek. Ik heb er al eentje uitgekozen, nog geen 200 bladzijden dik dus als ik daar niet doorheen vlieg weet ik het ook niet meer.

Heb jij wel eens last gehad van een leesdip en heb je misschien tips om er weer bovenop te komen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten