23 aug 2012

BOOKS: mijn leesdip

Vreselijk. O, wat baal ik hier van! Het is pas een van de eerste keren in achttien jaar lezen dat ik echt in een leesdipje zit. Mijn eigen schuld? Ze zeggen wel eens: hard lopers zijn dood lopers. Zo voelt het op het moment wel een beetje.

Juli ging het zo goed. Ik las de Hongerspelen trilogie, starters, de bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine, de urenfabriek, hitte en de yogaclub. Dat zijn dus wel geteld acht (!) boeken. En dat in één maand. Zoveel boeken had ik nog nooit gelezen in zo'n tijd.

Deze maand las ik pas in zeven sloten en de vergeten brief. Dat zijn er dus maar twee. Nu ben ik bezig in de 100 jarige man die uit het raam klom en verdween van Jonas Jonasson. Maar het gaat zo traag. Eerst dacht ik dat het aan het boek lag. Ik las een hele week helemaal niets.

Sinds vorige week vrijdag ben ik weer aan het lezen, het gaat al stukken beter maar nu kan ik niet zoveel lezen omdat ik meestal pas om zeven uur klaar ben met eten, dan nog theorie moet leren voordat ik kan lezen. Elke avond dus maar een paar bladzijden in bed. Niet veel maar het is wat. Ik kom er wel weer boven op!

1 opmerking:

  1. De 100 jarige man... Is ook een rotboek om te lezen.. Het zal dus niet alleen aan jou liggen!

    BeantwoordenVerwijderen