13 aug 2012

DAILY: 12/08/2012


De dag begon goed met uitslapen, YouTube filmpjes kijken over organiseren en het uitvogelen van wat voor spullen ik nog in mijn kamer wil en hoe ik dat dan ga doen. Begin van de middag vertrokken vriendlief en ik naar Noordwijk waar ik heel wat school inkopen deed bij de Hema, waar een ijsje haalde bij een nieuwe ijssalon in de winkelstraat en waar we lekker van het zonnetje genoten. Terug thuis hadden we nog een gezellige middag met m'n moeder en gingen we alles voorbereiden voor de BBQ.

Vriendlief was de chef van de BBQ dus hij verzorgde het vlees, we hadden watermeloen, brood, sausen en ga zo maar door. Het weertje was lekker, de sfeer was gezellig en het eten was heerlijk! Wat wil je nog meer? Na het eten keken we samen nog een film en vertelde ik vriendlief over mijn kamer-plannen. Ik sloot de dag af met de afsluitingsceremonie van de Olympische Spelen. Ik maar wachten op de Spicy Girls.. Totdat ik het niet meer uit hield, in slaap viel en het optreden niet meer heb gezien.

Iemand wel gezien? Was het leuk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten