16 aug 2012

DAILY: 15/08/2012

Gisteren stond alles even op z'n kop. 's Ochtends boodschappen halen en de laatste spullen uit mijn kamer weghalen die weg moesten. Vriendlief kwam rond half twee, we haalde mijn bureau uit elkaar, zette hem een verdieping lager weer in elkaar en "decoreerde" het een beetje. En toen was het wachten op de Ikea. En wachten. En wachten. Dus zal ik onderhand even verder vertellen.

Ik had wat spulletjes besteld bij de Ikea voor in mijn kamer en dat zou worden bezorgt. Tussen kwart over twee en kwart over vijf. In de tussentijd dronken we dus maar wat, kletste wat en toen.. ding dong. Drie "kleine" pakketten en een reuze pakket werden afgeleverd. Hè echte klussen kon beginnen. We startte ongeveer rond drie uur en waren om rond kwart over zes klaar. Mijn moeder kwam nog langs met drinken en wat te eten, heel lief, en hielp nog wat met de instructies. Foto's van mijn vernieuwde kamer volgen later!

Douchen, eten en toen had ik alweer rijles. Toen ik terug kwam zaten vriendlief en moeder een detective te kijken die zo spannend was dat we hem afkeken. Maar daarna was ik zo gesloopt.. dat ik als een blok in slaap viel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten