9 aug 2012

DAILY: 08/08/2012


De ochtend begon rustig. Lezen, bloggen en veranderingen aanbrengen aan mijn blog. Zoals de link-pagina (er zijn nieuwe links toegevoegd), de over mij-pagina (nieuwe foto) en de hele nieuwe aankondigingen-pagina. Boodschappenlijstje werd gemaakt, en we maakte een tocht door de supermarkt. Namelijk niet één van mijn favoriete bezigheden. Daar kocht ik, hoe kan het ook anders, een kookboek. Om het bezoekje wat op te vrolijken.

In de middag kwam vriendlief, bakte we samen taartjes, keken Julie & Julia, dede beneden de afwas van wat we hadden viesgemaakt tijdens het bakken. We aten samen met mijn moeder, gingen weer naar boven, keken Julie & Julia af, lezen, deden een spel op zijn mobiel, deden de afwas boven in mijn kleine afwasteil. Toen was de dag eigenlijk alweer voorbij. Ik las nog een half hoofdstuk in mijn boek en viel in slaap.

En ze leefde nog lang en gelukkig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten