5 aug 2012

DAILY: 04/08/2012




De dag begon vroeg met van 8 tot 10 uur 's ochtends rijles. Ik vind het eigenlijk altijd wel fijn als mijn dag vroeg begin en aangezien ik toch niet echt uit kan slapen kan ik me geen beter begin van de dag bedenken. Mijn moeder en ik maakte plannen voor de rest van de dag en ik vertrok voor mijn les. Later, na twee uur rijden, stapten ik bij mijn moeder in en gingen we naar Sassenheim. Na een inkoop van Rivera Maison spullen (met korting) voor mijn kamer gingen we langs de blokker en kochetn daar de meest leuke waterkoker ooit! Het rondje sloten we af bij de Hema waar we tompoezen meenamen voor de thee. Niets beter dan de Hema tompoes toch?

Na een bezoekje van oma, waarmee we de tompoezen hadden verorberd, lieten we ons samen op de bank zakken. Ik met mijn boek: In zeven sloten van Astrid Harrewijn en mijn moeder kijkend naar de TV. Even later toen de trek weer opspeelde togen we de keuken in om de Hema hotdogkit uit te proberen (waarover je hier mijn mening kan lezen) en las ik nog wat meer.

Na een simpel avondmaal, at ik nog wat meer van de heerlijke Hollandse aarbeien en las ik nog meer. Ik las zoveel dat ik mijn boek uit las. Toen ik eindelijkk in bed stapte, haalde ik nog een boek uit de kast waarvan ik de epiloog las en in een diepe slaap viel. Ik geniet van de kleine dingen. Het leven is fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten