25 nov 2013

Personal update #47


Maandag begon weer normaal, met een college en een avondje knutselen en guilty TV-pleasures. Dinsdag had ik college in de middag en 's avonds en deed ik lekker rustig aan.Woensdag was dan eindelijk de grote dag: Guido en ik vierde ons 4-jarig jubileum! We maakte vorig weekend een filmpje, welke die dag online verscheen. Samen vierde we het met het kijken van televisie. Heel burgerlijk en saai, maar zo fijn.

Donderdag had ik een dagje vrij en deed ik wat dingen voor school (het houdt ook noooooit op..). Vrijdag een korte collegedag, een middag vol met aantekeningen netjes overschrijven en huiswerk maken voor volgende week. Het begin van het weekend vierde ik met beste vriend Pepijn en een heel goede en spannende aflevering van Dalziel & Pascoe!
Zaterdagavond ging ik met vriendlief naar de bioscoop, naar Catching Fire. Wat was 'ie goed! Binnenkort een review van ons samen, welke zeker enthousiast zal zijn! Zondagochtend ontspannen met YouTube filmpjes (over boeken en organizing) en dit fijne artikel van Knusheid van het leven. 's Middags naar de winter fair in Noordwijkerhout en 's avonds eten bij de chinees. Zondag was niet echt mijn geluksdag, maar je kunt niet altijd alles hebben hé? 

Ik heb een leuke week gehad, maar hoe was jouw week?

1 opmerking:

  1. Wat lief dat je me noemt! Mijn week was rustig, gister vrienden geholpen met verhuizen dus daar moest ik energie voor sparen.

    BeantwoordenVerwijderen