10 nov 2013

Personal update #45


Mijn week was alles behalve bijzonder.. Maandagochtend startte een schoolproject en sprak ik af met de mensen met wie ik daarvoor samenwerk. We verdeelde de taken en ik ging dinsdag aan de slag. 

Woensdagavond, na werk, bracht ik met Guido en Dokter Tinus door. Donderdag ging ik met mijn moeder mee naar werk om daarna samen Sinterklaas aankopen te doen! Vrijdag weer ouderwets gezellig met beste vriend Pepijn.

Zaterdagavond keek ik de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Downton Abbey dat weer is begonnen op NL2! Helaas viel ik halverwege even in slaap (typisch iets voor mij), maar heel leuk. Zondag besteedde ik nog wat tijd aan het project voor school, bracht ik door met vriendlief en had ik een gezellig etentje met familie. 

Hoe was jouw week.. ook rustig aan gedaan of een bezig bijtje geweest? 

2 opmerkingen: