5 nov 2013

Books | mijn 3 favoriete booktubers


Het leek me leuk om vandaag mijn top 3 booktubers met jullie te delen! Ik behandel vandaag alleen engelstalige tubers, maar beloof plechtig om binnenkort ook een Nederlandstalige variant te maken. Wij hebben namelijk ook wat leuke booktubers die het zien waard zijn! Laat ik maar meteen beginnen met mijn lijst van 3 naar 1..

Book Nerd Canada: deze fantastische meid verdiend een plekje in dit artikel. Haar book hauls zijn fenomenaal en haar wrap-ups zijn niet te doen. Hoeveel zij leest in één maand! Helaas zijn er op haar youtube-account geen reviews te vinden maar daar heeft ze gelukkig wel een heel mooie site voor.


Katytastic: haar stem is (soms) om op te schieten maar haar video's zijn des te beter! Reviews, book hauls, tags.. er is van alles te zijn op haar kanaal. Ze geeft daarnaast ook nog schrijftips, vertelt over haar NaNoWriMo ervaringen en geeft soms een kijkje in haar persoonlijke leven. Katy is top!


Bookables: Heather is mijn nummer 1 booktuber ooit! Niemand doet het leuker, spontaner en beter (kun je merken dat ik fan ben..?) en dus verdient ze een plekje op mijn blog. Bookreviews, tags, hauls, TRB's en wrap-up.. ze is van alle markten thuis!

Vind jij het ook leuk om naar boekige filmpjes te kijken op YouTube en zo ja, 
wie vind jij het leukste?

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je hun volgt. Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bookables is ook mijn favoriet. Haar enthousiasme spat gewoon van het scherm.

    BeantwoordenVerwijderen