23 jul 2012

FOOD: misbaksels in de keuken

Oke. Soms mislukt er ook wel eens wat in de keuken. Vorige week nog, mijn moeder en ik gingen een aardappeltortilla maken met dit recept van de AH. Toen we de ei eroverheen goten en de tortilla na de beschreven tijd omdraaide was het helemaal groen. Het zag er zo vies uit dat we er maar meteen mee stopte.

'We maken het volgende week nog wel een keer, kim.'

Dus we gaan in de herhaling maar dan met een ander recept. Weet jij nog een goed tortilla-recept laat het dan even achter in de reacties op dit stukje! Alvast bedankt.



Afgelopen week stond ik alleen in de keuken voor deze gerechtjes maar aangezien ik die al een keer met jullie had gedeeld zal ik niet alles nog een keer heel uitgebreid beschrijven.

Alleen nog even een noot bij de kippenbouten: wij hebben nu kleine kippenpootjes (tv-sticks) gebruikt en dat werkt veel beter en hoef je niet in de over te zetten maar maak je in een handomdraai in de pan. Heel sneller en veel simpeler!

Ik beloof weer meer kookblogjes, ik ga deze week inspiratie opdoen en dan ga ik weer flink aan de slag in de keuken! En voor vanavond.. Bon appetit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten