30 jul 2012

DAILY: 29/07/2012


Gisteren was een mooie dag. Ik ging met vriendlief op pad, we genoten van het zonnetje. Eerst in Noordwijk, waar we over een boekenmarktje struinde en waar we voordat we verder trokken een heerlijk crepe haalden. Daarna naar Leiden waar we lekker op een terrasje op de Beestenmarkt hebben gezeten en waar we ons dagje weg samen afsloten met een etentje bij Bistro Entrekoos. En wat maakt zo'n slome, romantische dag meer compleet dan de film The notebook?

Dit zijn de dagen waar ik zo van houd. Goede gesprekken, blog inspiratie opdoen en lachen. Gisteren zorgde voor een leuk idee. Er komt een rubriek hier (op mijn blog) van ons samen. Vriendlief en mij. Verdere details volgen nog. Maar het idee alleen maakt mij al vrolijk. Tijdens het eten lekker praten over nog meer eten. Over wat ik allemaal deze winter wil maken. Stoofpotten, dikke soepen, coq au vin en ga zo maar door. Doe mij nog meer van dit soort luie, fijne en zonnige zondagen!

Hoe was jullie zonnige zondag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten