24 jul 2012

BOOKS: verschillende tips

Kennen jullie dat probleem? Dat je standaard te veel boeken koopt waardoor je TBR-stapel zich maar op blijft stapelen? Ik heb daar in elk geval wel last van maar wat doe je eraan.. Maar dat is niet wat ik vandaag ga bespreken, ik heb een paar tips!



Als je opzoek bent naar de "nieuwste" YA-boeken neem dan eens een kijkje bij de V&D bij jou in de buurt. Ik weet dat je bij de locatie in winkelcentrum Leidsche Hage genoeg keuze hebt! Als je toevallig een keer in Noordwijk bent ga dan eens naar boekenwinkel Van der Meer bij het Vuurtorenplein. Ook zij hebben een groot assortiment aan deze boeken.

Volg eens wat booktubers op YouTube voor de beste reviews, de nieuwste boeken en de leukste tags. Één nadeel, het is wel in het Engels! Dit zijn de booktubers die ik je kan aanraden: Sanne, Leslie & Rebecca, Realeen, Camilla en Priscilla!

En dan de laatste tip, ga eens naar een tweedehands (boek)winkel. Nee, je vindt er niet het nieuwste van het nieuwste maar je vindt er zeker weten klassiekers en misschien boeken van een jaar geleden voor een leuke prijs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten