13 jul 2012

FAVORITES: 6 (book edition? LOL)

Favorite current read - Spotgaai van Suzanne Collins
Momenteel ben ik bezig in het laatste deel van De honger spelen trilogie en ik baal als een stekker. De serie komt tot een eind en dan nooit meer Katniss, Gale, Peeta en de rest. Nog iets meer dan 100 bladzijde en dan is het voorbij..

Favorite purchase - bag
Woensdag was er weer toeristenmarkt in Noordwijk en wij moesten natuurlijk een kijkje nemen. Mijn moeder kocht precies dezelfde tas als eerst (in het beige) en toen bleef de grijze versie me maar achtervolgen. Dus ik weer, hup, terug naar de stand: 'Hallo mevrouw, ben ik weer. Ik wil graag de grijze tas. Ik moet hem hebben!'. Ik geef het vrouw zijn maar de schuld.

Favorite announcement - i'm a booktuber!
Ik ben nu "officieel" booktuber zoals je hier al kon lezen. Ik. Ben. Blij!

Favorite blog - readabook
Ik volg readabook al een tijdje maar ik vond dat het nu tijd werd om deze blog even in het zonnetje te zetten! Fijne boek (en film) reviews, goede meningen en elke maand een favoriete stukje. Ik zeg volgen!

Favorite thing to do - lezen
Ik houd ervan mezelf op te rollen op de bank of in mijn stoel en dan gewoon een hele dag te gaan lezen. Ik denk dat ik (bijna) niets fijners weet dan mezelf verliezen in een goed boek. Ik heb aardig wat boeken ingeslagen afgelopen week dus als ik op vakantie ga, ga ik de dagen op zee lekker op het dek liggen lezen. Vind jij lezen ook leuk of houd je er niet zo van?

1 opmerking: