6 jul 2012

FAVORITES: 5

Favorite drink - raketje
Elke vrijdagavond komt mijn beste vriend (bijna) altijd langs en aangezien mijn verjaardag er bijna aankomt moeten we natuurlijk verschillende drankjes proberen! Mijn favoriet? Het raketje! Heerlijk ook met dit warme weer.

Favorite food - kleine hapjes
Maandagavond aten mijn moeder en ik verschillende kleine hapjes (recepten hier) en lekker dat het was! Vooral de balletjes in zoete saus vind ik een aanrader. Alle gerechtjes komen uit de Allerhande van de AH. Ik kan trouwens wel eens sponsorgeld aan de AH gaan vragen, ik maak zoveel gratis "reclame"..

Favorite read - De honger spelen
Dit boek heeft natuurlijk iedereen al gelezen maar ik ben met alles altijd als laatste overtuigd. Ik had de film al gezien in de bioscoop en alle boeken al gekocht maar was er gewoon nog niet aan begonnen. Tot zondag. De waarschuwing op het boek? Het neemt je leven echt over! Binnenkort een review.

Favorite vieuw - vanuit de tuin van vriendlief
Afgelopen week was ik in het nieuwe huisje van vriendlief en zoals ik eerder verliefd werd op het uitzicht kon ik er nu ook mijn ogen niet vanaf houden! Wie wil dit nou niet?

Favorite fruit - gele kiwi's
Lekker op de bank, boek op mijn schoot en een kiwi in mijn hand om op te eten. Heerlijk fris fruit voor deze warme dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten