30 jun 2014

Happy list | #11


Ik geniet van alle mooie dingen om me heen en in het speciaal van:

❤️ mijn goede cijfers van afgelopen tentamenweek, alweer alles voldoende gehaald!
❤️ beste vriendje Pepijn (need to say more..)
❤️ de geurkaarsen op m'n kamer zoals bovenstaande van HEMA
❤️ de Instagram wall art DIY die ik deed
❤️ mijn familie, vanavond hebben we weer een etentje
❤️ de weegschaal die elke keer weer aangeeft dat ik ben afgevallen
❤️ ouderwetse zwart-witfilms op tv
❤️ al mijn plannen voor deze zomer
❤️ de nieuwe blog van 'Lyntje', finally! 

Wat maakt jou blij vandaag?

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lijst heb je hier boven staan geen wonder dat je happy bent. Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuuuuk! Dankjewel! En heel erg gefeliciteerd met je voldoendes :-)

    BeantwoordenVerwijderen