13 jun 2014

Review | Wacht op mij - J. Lynn



Cam is namelijk ontzettend sexy, lief, en eh... hadden we al gezegd dat hij onweerstaanbaar sexy is? Maar Avery heeft zo haar eigen shit te verwerken, en daarbij kan ze het niet gebruiken dat Cam te dichtbij komt. En dan nog een stapje dichterbij... Aan de andere kant: hoe kan ze hem nu weerstaan? Dat is haast onmogelijk!

Mijn mening over dit boek:
Op de voorkant van dit boek staat dat ieder meisje die dit boek leest verliefd wordt op Cam en dat kan ik volmondig beamen. Op de één of andere manier komen al mijn bookcrushes uit new adult-boeken.. Ze zijn ook gewoon zo verschrikkelijk sexy! Oke, terug naar de review van dit boek haha. 

Het verhaal begint al meteen goed en al snel kwam ik een goede leesflow terecht. Avery en Cam ontmoetten elkaar al vrij aan het begin van het boek, wat zorgt voor de nodige drama en pit. Avery heeft een geheim, iets waar ze al jaren mee kampt, maar de schrijfster J. Lynn (ook wel bekend als Jennifer L. Armentrout) geeft dat iets niet meteen bloot. Behalve een liefdesverhaal is het ook een verhaal over vriendschap en verwerking. Niet alleen oppervlakkig dus, maar zeker ook diepgang.

Dit verhaal is wel echt voor new adult, want het heeft content die niet geschikt is voor 'jonge kinderen'. Wees daar wel op voorbereid, ook als je ouder bent maar er niet van houdt. Ik vind dit boek echt een aanrader en ben heel benieuwd naar de volgende delen. Ik kan niet wachten tot ze eindelijk worden vertaald in het Nederlands.


Dit boek krijgt van mij: 4/5 sterren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten