20 jun 2014

DIY | mijn fröbelplannen voor deze zomer

 
 bron foto 1, bron foto 2, bron foto 3 en bron foto 4

De zomer zit eraan te komen en dan heb ik zeeën van tijd. Nou ja, meer tijd dan anders haha. Ik ben dol op fröbelen, maar doe het eigenlijk veel te weinig. Daarom ga ik de twee dingen combineren: extra tijd & fröbelen =  super veel zomerfun!

Ik ben samen met mijn in het bezit van een paar pallets, dus daar ga ik zeker weten iets mee maken. Samen met Pepijn wil ik een picknick gaan organiseren en dan is zo'n schaal met krijtbordverf wel héél leuk. Mijn favoriete DIY-blog is die van Shifra. Heerlijke Hollandse glorie! De hangplantjes die zij maakte ga ik lekker ordinair kopiëren. Als laatste wil ik deze zomer ook een (Instagram)photo wall art maken voor mijn kamer.

Nog 2 weken en dan ben ik officieel vrij van school. Een zomer vol met DIY-en, kom maar op!

1 opmerking: