1 jun 2014

The Healthy Challenge #3


Update nummer 2: er is weer een week voorbij. Je kon hier lezen hoe vorige week is verlopen. Vandaag deel ik met jullie hoe de tweede week is gegaan!

Zondag: liep niet zoals gepland. Laten we het erop houden dat dat ijsje heerlijk was, dat schaaltje chips ook goed smaakte en dat die kapsalon 's avonds verrukkelijk was. Dan weet je het zeker wel?

Maandag: goed ontbijtje, twee workouts en veel fruit. Ik had 's avonds helemaal geen cravings, dus na het avondeten heb ik niks meer genomen. Oh, ik voelde me zó goed toen ik in bed stapte! 

Dinsdag: het ontbijt bestond uit een kom muesli met melk en nam als tussendoortje worteltjes. Het avondeten was iets minder verantwoord (de héérlijke lasagne van mijn moeder), maar wel heel lekker. 

Woensdag: ik ontbeet weer muesli, at op school als tussendoortje meloen melange en 's avonds stond er makkelijke opwarm macaroni op het menu. Weer niet echt goed, maar gemak dient de mens soms. Niet waar? Ik nam later een piepklein stukje chocolade.. Mmm!

Donderdag: 's ochtends twee crackers, een glas verse sap en aardbeitjes. Verder heb ik die dag nog te gek gedaan, want we gingen bij familie BBQ-en (nee, het weer was er niet naar maar het ging gewoon door haha). 

Vrijdag: muesli + fruit en vers sapje, een lekker broodje tussen de middag met een bakje aardbeien en bramen en 's avonds at ik salade met Japans flintervlees. Yummie! Ik nam 's avonds toen mijn beste vriendje er was ook nog wat zoutjes. Oepsie.

Zaterdag: ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik at weer een saucijzenbroodje. Té slecht, maar ook té lekker! De rest van de dag deed ik wel rustig aan.  's Middags een paar boterhammen en 's avonds mini taco's. Als snack nam ik wortels met humus dip. Not bad at all.

Het kan beter, maar echt heel slecht vond ik het ook weer niet. Volgende week meer workouts! 

2 opmerkingen:

  1. Gaat lekker Kim! En soms mag je jezelf best verwennen met wat lekkers! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij ziet her er goed uit hoor. Bep

    BeantwoordenVerwijderen