8 jun 2014

The Healthy Challenge #4


Update nummer 3: er is weer een week voorbij. Je kon hier lezen hoe vorige week is verlopen. Vandaag deel ik met jullie hoe de derde week is gegaan!

Zondag: dit was echt één grote cheatdag. Ik wil er niet over praten, (hamburgers en ijs en zo..) haha!

Maandag: een gezond ontbijtje met muesli en melk, als lunch ook niets geks en 's avonds een heerlijk salade met aardappeltjes en kippenpootjes. Mmm.

Dinsdag: een ontbijtje met yoghurt, aardbeitjes, muesli en power mix. 's Middags neem ik twee broodjes met filet american en 's avonds at ik stoofvlees met witte rijst. Bij de thee nam ik een klein stukje chocola!

Woensdag: mijn ontbijtje bestond uit 3 crackers met filet american, 's middags twee broodjes met kaas en 's avonds had mijn moeder tortilla pizza gemaakt. Heerlijk! 

Donderdag: ontbijtje met 3 crackers, een beker melk en een kop thee. Op school nam ik twee broodjes kaas en een klein zakje wortelen. Ben ik de enige die dol is op wortels als snack? 's Avonds bestelde mijn moeder en ik een kleine kapsalon. Héél slecht, maar we hadden echt geen zin in koken. Bij de thee nam ik stiekem wat mikado's.. Niet doorvertellen he!

Vrijdag: muesli met melk, een paar bramen en aardbeien en een kop thee. Mijn lunch bestond uit sinaasappel-aardbeisap, broodje kroket en een broodje filet american. 's Avonds at ik buiten de deur (volgende week deel ik het restaurantje als hotspot) een heerlijke carpaccio en spaghetti bolognese. Pepijn wilde een late night brownie bakken, dus daar heb ik ook nog een stukje van op..

Zaterdag: 3 crackers en een beker melk als ontbijt, een  kop thee en een saucijzenbroodje als tussendoortje. 's Middags nam ik 4 boterhammen met eiersalade en 's avonds twee broodjes. Verder niet te gek gedaan hoor, want zondag heb ik een verjaardag.. dan zal ik wel genoeg zondigen, haha! 

Oh oh oh, het wordt niets zo. Begin van de week gaat nog wel, maar als dan eenmaal het weekend in zicht komt.. Ik val op wonderbaarlijke wijze gelukkig nog wel af! 

1 opmerking:

  1. Ik vindt het best goed gaan op een paar dingen na dan, maar als je nog steeds afvalt dan gaat het best nog redelijk goed. Bep

    BeantwoordenVerwijderen