22 jun 2014

The Healthy Challenge wrap-up


Vorige maand, op 20 mei om precies te zijn, daagde ik mezelf uit om gezonder te gaan leven. Deze challenge duurde tot 20 juni, dus hoog tijd voor de wrap-up! 
Als je braaf elke zondag mijn blog hebt gecheckt, dan heb je mijn wekelijkse updates over The Healthy Challenge kunnen lezen. Ik begon de eerste week al niet super goed, want mijn moeder was die dag jarig. Gelukkig heb ik het die week nog redelijk goed gemaakt door wat meer op te letten. Toen nog wel..

Week 2 begon ik enthousiast, maar dat was al snel uit zicht. Alle work-outs die ik deze maand heb gedaan, hebben die week plaats gevonden. Het waren er twee. Op één dag. Haha. Ik had die week een BBQ en at 's avonds vooral slecht. Al dat lekkere eten, het is ook gewoon niet eerlijk!

Grappig hoe je met de week achteruit ziet gaan. De derde week was één en al drama. Kapsalon, ijs en chocolade.. Echt, verder wil ik er niet meer over praten. En dan denk je dat die week slecht was, nou dan heb ik het nog niet over de laatste week gehad! Ijsjes en vettigheid in het kwadraat. 

Conclusie: één echt gezonde levensstijl is niks voor mij. Te veel lekker dingen en helemaal met het mooie weer. BBQ's en ijsjes, mmm. Gek genoeg ben ik wel gewoon afgevallen, haha!

1 opmerking:

  1. Volgende keer beter zullen we maar zeggen. En ja al dat lekkere eten werkt ook niet echt mee. Bep

    BeantwoordenVerwijderen