4 apr 2012

FAVORIETEN: #1

Vandaag een lijstje met m'n favo's.

Favoriet eten
Mmm, lasatig want er is zoveel lekker eten maar als ik moet kiezen kies ik de roti die m'n moeder gisteravond heeft gemaakt. Lekker heet!

Favoriete moment
Het moment dat ik gister bij vriendlief in de auto stapte toen hij me op school kwam halen. Ik had hem al bijna een week niet gezien en had hem heel erg gemist. Dus, arme vriendlief, ik kletste meteen de oren van z'n kop..

Favoriete vriend(in)

Ja, hoe kan het ook anders? M'n beste vriendje Pepijn zet ik vandaag even in de spotlight. Wij zijn er al meer dan 13 jaar voor elkaar door dik en dun en nog elke week zien wij elkaar. Vrijdag is onze avond! Hij is al jaren m'n favootje.

Favoriete bezigheid
Knutselen staat nu wel even op nummer één!

Favoriete film
The traveling pants deel 1. Deze keek ik gisteravond met vriendlief. Ik heb ook ooit de boeken gelezen en had deel 2 al wel gezien dus was ik benieuwd naar het eerste deel. Hij was héél leuk.

Favoriete blog

Met stipt op nummer één: A beautiful mess! Deze blog ontdekte ik door Gwendolyn en sindsdien ben ik echt verslaafd. Mooie foto's, leuke DIY's en veel meer.

Favoriete TV-show
Goede tijden Slechte tijden! Echt! Ik ben weg van dit programma omdat het lekker hersenloos is om naar te kijken en er weer allemaal "spannende" verhaallijnen in zijn. Anton die vreemdgaat, Lucas die in de bak zit en Lorena die hem verraad..

Favoriet boek

De erfenis van de zussen geschreven door Katherine Webb blijft m'n favoriet te nu toe. Ik kan de verhaal nog zo dromen, het is echt een boek dat in je hoofd blijft hangen. Een goed geschreven roman vol romantiek en mysteries. M'n recensie vind je hier!

Favoriete app
INSTAGRAM. Ik had al een iPad maar sinds ik m'n iPhone heb ben ik helemaal gek van Instagram. Mooie foto's maken en dan bewerking? Ik houd ervan. Ik maak echt veel gebruik van deze app!

Bijna alle foto's: m'n 365 dagen project.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten