10 apr 2012

BLOG: eigen domein?

Ik denk er al een tijdje overna. Ik heb er altijd al van gedroomd. Een eigen domein. De naam? Geen idee maar ik weet wel dat ik iets wil met alleen .nl of .com erachter in plaats van .blogspot.com!

Ik blog al sinds begin 2009. Toen begon ik bij pimpblog. Toen ik daar door storingen en overname van het bedrijf niet meer kon schrijven op m'n blog ben ik volledig overgestapt op blogger. Veel proffesioneler en veel makkelijker mee te werken. Maar nu heb ik grotere dromen. Ik wil een eigen domein.

Alleen, ik ben een sucker in dingen die ik nog nooit heb gedaan. Dus iemand die er verstand van heeft en al een eigen domein bezit hebben je tips voor goede hostingbedrijven en dat soort dingen?

1 opmerking:

  1. Ik gebruik wordpress en host bij starthosting.nl maar die liggen soms nog wel eens offline. Ik zou gewoon kijken wat een beetje goedkoop is maar wel met een beetje service voor als je problemen hebt en beginnen met een laag pakket. je kunt altijd nog switchen naar een hoger pakket. Over de naam zou ik wel goed nadenken want je kunt natuurlijk niet zomaar switchen..

    BeantwoordenVerwijderen