30 apr 2012

FOOD: shoarma "wrap"

Woensdag was ik lekker bezig. Zoals je al eerder kon lezen maakte ik brownie's en oeufs en cocotte die dag maar er moest ook nog eten komen voor de avond en aangezien we de oeufs en cocotte als "voorgerechtje" aten hoefde er geen lastig en zwaar vallend "hoofdgerechtje" te komen.

Ik had bedacht dat ik een wrap ging maken alleen propte ik het zo vol dat het dus niet meer dicht kon worden gerold. Plan mislukt maar dat maakte voor de smaak niets uit want het was heerlijk. Met de sla zorgde ik voor een beetje frisheid (als dat een woord is) omdat ik bij shoarma altijd moet denken aan de herfst en winter.



Benodigheden 4 pers.:
shoarma
ijsbergsla
cherry tomaten
komkommer
wrapvellen
knofloofsaus

1. Warm een wrapvel even op in de magnetron en leg een laagje sla erop. Bak de shoarma gaar in een aantal minuten en snijd de tomaten. Maak van de komkommer dunne schijfjes en leg dit samen met de tomaten op de sla. Schep wat gebakken shoarma daar boven op en maak af met wat knoflooksaus.
2. Officieel kan je hem dichtvouwen maar zoals ik al zei.. bij mij ging dat natuurlijk weer niet.

Bon appetit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten