25 apr 2012

FOOD: challenge ideas?

Ik wil graag een challenge. Vorig jaar begon aan de challenge: top chef to be, 52 gerechten in 52 weken. Maar toen had ik zomervakantie en daarna 48 uurige werkweek en hield ik het gewoon weg niet vol. Héél jammer maar ik ben nooit een echte doorzetter geweest. Nu is dat wel anders. Ik wil weer een "nieuwe" challenge. Een intensieve en ambitieuze challenge. Maar wat?



Wil ik iets uit een specifiek kookboek koken? Wil ik dat elke dag doen? Één keer in de week? Ga ik "nieuwe" recepten uitvinden en hoevaak in de week? Zoals je ziet, een moeilijke vraag. Ik weet in elk geval al dat ik iets wil. Dan ben ik al ver. Alleen, als iets in mijn kop zit zit het zeker niet in mijn kont. Ik ben ongeduldig en wil een uitdaging.

Ik hoor graag wat jou leuk lijkt om te zien of als je een idee hebt voor een spannende en uitdagende challenge voor me laat het weten! Het mag letterlijk van alles zijn.

1 opmerking:

  1. Waarom doe je niet een keer per maand een heel bijzonder gerecht koken? Echt een gerecht dat heel moeilijk is ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen