23 apr 2012

FOOD: recepten zoeken


Het opengeslagen boek is: Lange tafels van de AH die ik voor mijn verjaardag heb gekregen van een vriendin van mijn moeder en Gizzi's keukenmagie van Gizzi Erskine die ik vorig jaar bij Rivera Maison kocht.

Het beste wat je kan doen op een (druilerige)zondag? Lekker onder de dekens liggen met een stapeltje kookboeken, een leuke film aan en je geliefde naast je! Dus dat deed ik gisteravond ook. Ondanks dat ik ziek ben staat eten me nauwelijks tegen. Ik moet wel zo gruwelijk misselijk zijn wil ik niet eens meer denken aan lekker eten.

Dus zo geschiede. Ik ging met vriendlief op bed kookboeken doorbladeren terwijl Glee op de achtergrond aan stond. Vanavond kook ik overigens niet uit een kookboek maar maak ik een lekker recept klaar uit de Allerhande van de AH. Kom je weleens bij de AH of ken je iemand die daar geregeld boodschappen haalt, vraag dan of ze een keer de Allerhande voor je meenemen. Het is gratis en er staan de leukste tips en de heerlijkste recepten in!

Heeft iemand nog tips over leuke (buitenlandse) kookblogs? Laat het me weten!

2 opmerkingen:

  1. Via twitter kom ik vaak nieuwe blogs/recepten tegen van mensen die ik volg of via via. Wat voor keukens hou je van?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van alles en nog wat, Aziatisch en Italiaans zijn m'n favo's!

    BeantwoordenVerwijderen