17 apr 2012

FOOD: chocolade macarons & fruitwater

Na de outfit post van gisteren met mijn beste vriendje trakteerde ik hem op lekkers dat ik 's middags maakte. Ik had al wel eens "macarons" geprobeert van de sligro maar die waren op z'n zachts gezegt.. niet te knagen. Deze maakte ik met een mixpakket van de Xenos. Niet te duur, makkelijk te maken en héél lekker!

Het fruitwater idee heb ik stiekem gepikt van a beautiful mess. Een zachte fruitsmaak en vrijwel alle combo's zijn mogelijk. Ik heb hier manderijn partjes, stukjes peer en aardbeien gebruikt. Heerijk! Misschien de volgende keer een klein scheutje limonade erin voor smaak en kleur.





Het recept voor de macaron staat op de verpakking, te koop bij de Xenos. Je hoeft alleen eieren, boter en melk zelf toe te voegen. Ooit al eens macarons gemaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten