29 apr 2012

FOOD: brownie voor de hele klas

Vorige week beloofde ik een aantal meiden in de klas om die week nog brownie's te bakken en dat deed ik dus ook. En maar goed ook want zoals ik hier al vertelde was ik er aan toe! Even de dag wat beter maken.

Dus ik ging aan de bak en de proef en de schepper de schep en toen het toen eindelijk in de oven stond genoot ik nog even van de geur. Ik plaatste het op facebook en kreeg meteen allemaal "likes" van klasgenoten. Ja, dat zou ik ook doen als iemand wat te knagen mee nam, haha.

En dit is het enige wat overbleef uit twee van deze bakjes!



Ik heb de brownie's heel eenvoudig gemaakt met een Dr. Oetker-pak. Het enige wat je dan nog zelf moet toevoegen is 50 gram boter en 100 ml water. De browniemix en bakvorm (het witte bakje) zitten in de verpakking.

Veel bak plezier en .. bon appetit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten