10 apr 2012

DAILY: een update

Dit weekend begon op vrijdagochtend met een rijles en daarna was het leren. Ik keek een aflevering van Gossip Girl samen met m'n moeder en ik ging aan het werk. 's Avond pikte m'n opa en neefje me op voor een gezellige eetentje met z'n drieën.

Zaterdag stond in het teken van nog een dag werken maar daarna werd ik verblijd door vriendlief want die kwam en bleef slapen. Aangezien het zondag eerste paasdag was kwam ook m'n oma rond half 11 voor een uitgebreide paasbrunch. We hebben Disney triviant gespeeld en we hebben gezellig gegourmet met z'n vieren. Dat soort dagen maken me echt blij :)



Maandag was alle pret voorbij en moest ik weer aan de bak. Leren, leren en nog eens leren. Maar er was licht aan het einde van de tunnel namelijk.. heerlijk fruit. Vandaag heb ik namelijk strafrecht en morgen arbeidsrecht dus het leren moest echt gebeuren. Ik sloot m'n avond af met wat voorwerk voor een knutselproject, bloggen en youtube-filmpjes.



Hoe was jouw lange weekend? En vind je het leuk als ik m'n knutselproject laat zien als het af is?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten