14 apr 2012

OUTFIT: blauw past bij jou



Ik houd van kleding. Goedkope kleding, dure kleding mij maakt het niet uit. Laat me een advertentie zien van een modemerk met je hand voor de naam en 99% kans dat ik de goede naam noem.

Ik ben een beetje fashion-addict maar ik laat het niet altijd even zien, haha. Maar, ik ben wel van mening dat "dikke" meisjes/vrouwen zich veel beter kunnen kleden dan dat de meeste doen. Kom op vrouwen, laat zien wat je in huis hebt!

What i wear: jasje - Hema, trui - H&M, topje - Miss Etam, sjaal - Jane Norman, jeans - Clockhouse, laarzen - Uggs, sieraden - Biba/V&D/Zinzi/Pandora

1 opmerking:

  1. Ik vind het anders knap lastig om kleding te shoppen! Waren er maar meer winkels voor grote maten die een beetje hip zijn (geen miss etam meuk) of wist ik maar meer tips om me leuker te kleden =D

    BeantwoordenVerwijderen