9 apr 2012

DAILY: eerste rijles

Vorige week woensdag, op m'n oma's verjaardag, had ik m'n eerste echte autorijles! En zoals het mij betaamd.. ik scheet zeven kleuren in m'n broek.



Ik stapte achterin in en daar was ik maar al te gelukkig mee. We begonnen, hoe klassiek, op een parkeerterrein. Ik leerde sturen, rondjes draaien en ik kreeg alle knopjes onder controle. Na een tijdje had ik het een beetje onder de knie en gingen we de weg op.

Ik was nog niet het parkeerterrein afgereden of ik werd al ingehaald.. Ik zat helemaal met m'n hoofd zowat in de weg. Het was alleen maar: 'De weg, de weg, de weg.' maar toen er iets aan me werd uitgelegt waarvoor ik ergens anders heen moest kijken reed ik dus op de andere baan. Tsja. Ik leer het wel.

Morgen les nummer drie, waarschijnlijk ga ik dan echt leren schakelen.

2 opmerkingen:

  1. Altijd grappig om te zien dat elke rijschoolhouder en een andere methode op na houdt. Ik moest al vanaf minuut 1 zelf schakelen.. Wacht maar totdat je straks je rijbewijs hebt gehaald; i love autorijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste rijles is altijd spannend, iedereen werkt anders. Ik heb vanaf het begin zelf moeten schakelen, dat was pas eng!

    BeantwoordenVerwijderen