26 jan 2014

Doe waar je gelukkig van wordt!


Dit artikel is onderdeel van de themamaand: How to be happy January!

Je hebt het me de hele maand horen zeggen: doe waar je gelukkig van wordt, maar soms is dat toch best lastig. Wat nou als je ontzettend veel hobby's hebt? Of nog erger, wat als je niet weet waar je blij van wordt? Voor dat laatste heb ik wel een tip: probeer van alles wat! Ga dingen zien en doen en je zult zien dat je vanzelf je pad vindt. Maar dat is niet wat ik vandaag ga delen..
Ik wil namelijk vertellen wat ik het liefste doe (en dan zie je dat het hebben van veel 'hobby's' niet erg hoeft te zijn) en waar ik dus héél blij van word. Laten we maar meteen beginnen:

  • bezig zijn met mijn blog, natuurlijk op deze lijst, en video's op nemen voor mijn blog en YouTube-kanaal. De laatste tijd krijg ik weer een kick uit het echt persoonlijk bloggen zoals je hier, hier en hier kunt zien! 
  • mooi dingen maken. Ik heb altijd al van knutselen gehouden en heb daar het DIY-en aan toegevoegd. Kaarten maken, scrapbooken maar ook grotere projecten.. Ik vind het allemaal zóó leuk!
  • lezen en films kijken, en allemaal het liefst zo veel mogelijk. Need to say more?
  • eten, bakken en koken horen ook in dit rijtje thuis. Ik ben sinds een paar jaar graag in de keuken en ga ik erop los. Misschien wist je het al, maar ik heb ook een foodblog.. (waar ik al veel te lang niets mee heb gedaan).
  • fotograferen heb ik altijd al graag gedaan, maar sinds kort heb ik 't weer actiever opgepakt.
  • dingen zien in Nederland of in het buitenland, dat maakt niet zoveel uit. Kan ik ook weer mooi combineren met fotograferen en bloggen!

Ik heb heel veel grote en kleinere hobby's waar ik blij en vrolijk van wordt. Enerzijds handig omdat er altijd wel iets is wat ik kan doen dat ik leuk vind, anderzijds onhandig omdat ik me niet kan focussen. Maar hé, voor mij werkt het zo dus waarom niet?! Mijn doel: in februari (en de rest van mijn leven) meer doen wat ik leuk vind. Het kan niet genoeg zijn!

Wat vind jij leuk om te doen, waar word jij blij van?

1 opmerking:

  1. Teveel hobby's voor 1 week, je komt tijd te kort, maar wel hele leuke hobby's . Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen