30 jun 2012

FOOD: kookboek collectie

Ik heb een zwak voor kookboeken. Nee, ik kook niet alleen uit die boeken maar alleen al er doorheen bladeren laat mijn hart op hol slaan. Wie houdt er nou niet van smaakmakende foto's te zien van perfect gemaakt eten? Wie er niet van houdt, staat u op en verlaat mijn blog.

Zonder grapjes, ik ben weg van kookboeken en ik dacht: waarom vandaag niet mijn (bijna) complete collectie met jullie delen?



van boven naar onder: 500 cupcakes - de smaak van chocolade - lange tafels (AH) - koken met Jamie - Gizzie's keukenmagie - chez Rachel - DKVHK

Na het maken van de foto kwam ik erachter dat ik nog een kookboek was vergeten: homemade winter van Yvette van Boven. Die ga ik zeker inwijden van de winter (lees: herfst) met de heerlijke recepten die erin staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten