29 jun 2012

FAVORITES: 4

Faorite nostalgia - smul chocolade
Ik weet niet of je het nog herkent van "vroeger" maar ik was er gek op. Een tijdje geleden kwam ik er een foto van tegen op Instagram en moest ik meteen weer denken aan die tijd. Toen ik afgelopen maandag in de Jamin liep kwam ik ze tegen en moest ik gewoon een doosje kopen. Die smaak!

Favorite read - Fashionista! van Julie Dam
Maandag las ik het boek: Fashionista! uit en ik heb er ontzettend van genoten. Ik kocht het boek voor €3,95 bij de Kruidvat en het was een fijne chicklit om te lezen. Review volgt aankomende week!

Favorite food - boeren cordon blue
Maandagavond at ik bij het Van der Valk-restaurant bij ons in de buurt. Normaal gesproken neem ik daar altijd de Wiener Schnitzel maar ik had eens zin in iets anders. Wat klinkt er nou beter dan een cordon bleu met ham en kaas en brie met een romige saus? Hij was heerlijk! Ik zat daarna alleen wel tot aan mijn oren gevuld..

Favorite day of this past week - woensdag
Afgelopen woensdag ging ik een hele dag scrapbooken met een vrouw uit het dorp (zij heeft een fantastische webshop!) Van 's ochtends 10 tot s' middags 4 uur lekker scrappen, kletsen en mijn zelfgebakken brownie eten maakt een dag voor mij toch wel een heel leuke dag.

Favorite blog - De pan van Pien
Een tijdje geleden kwam ik terecht op de blog van Pien genaamd De pan van Pien. En ik vind het de leukste Nederlandse kookblog die er is! Lekkere recepten, leuke verhalen en mooie foto's maken het voor mij een echte favoriet. Neem eens een kijkje, het is het waard!

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat ik genoemd sta als de leukste Nederlandse kookblog! Bedankt voor het compliment!

    BeantwoordenVerwijderen