1 jun 2012

FAVORITES: 1

Favorite drink - water
Vorige week was het mooi weer en ook van het weekend was het prachtig. Mij doe je dan een groot plezier met een lekker glas ijskoud water! Tijdens het feestje zaterdagavond in de HMH Amsterdam heb ik ook héél wat bekertjes weggeklokt. (maar toen kon een ijskoude Jillz er ook wel in, haha)

Favorite PC-program - Microsoft OneNote
Perfect! Een verslaving van me, handig om aantekingen van school in over te typen maar ook fijn om blogideeën in op te slaan en andere notitie's zoals recepten. Dit scherm is van dinsdag toen ik een verhaal-idee kreeg en het meteen moest vastleggen. Zeker een aanrader. Er is trouwens ook een gratis app voor de Iphone!

Favorite read - De uitnodiging van Sheila O'Flanagan
Dit boek las ik maandag begin van de avond uit. Een heerlijke chicklit vol met humor en je leeft echt met de hoofdpersoon Darcey mee. Een sappig zomers boek, een echte aanrader! Van de week een review online.

Favorite "magazine" - Flow vakantieschrijfboek
Deze week kocht ik dan eindelijk het Flow vakantieschrijfboek maar ik denk dat ik er nu al in ga beginnen zo leuk! Verschillende soorten schrijf/knip/plak bladen om zelf in te vullen maar ook gewone puzzels, stukjes die normaal ook in de Flow staan en stickers & ansichtkaarten. Bij diverse boekhandels en de AH te koop: €12,95.

Favorite TV-show - Goede Tijden, Slechte Tijden
Noem me slecht maar ik houd van deze soap! Vanavond komt het tot een hoogte punt rondom Nina en haar stalker en gaan Ludo en Janine opnieuw trouwen(?)! Je begrijpt wel dat ik natuurlijk voor de buis lig om 8 uur vanavond.. en dan is het afwachten tot in september. Tanden op elkaar dus!
EDIT: ik heb me vergist, ik heb nog 5 weken mijn favo serie op TV!

Favorite activity - met de hand schrijven
Ik ben druk aan het snailmailen met meisjes in binnen- en buitenland. Deze week heb ik ook weer 3 brieven binnengekregen en ik heb er al twee beantwoord. Hopelijk gaan al mijn antwoorden morgenochtend op de post. Ook ga ik deze helemaal zomer schrijven in mijn Flow vakantieschrijfboek. Er gaan héél wat pennen doorheen deze zomer!

1 opmerking:

  1. Ik ben ook groot fan van het flow vakantieboek.. Zeker omdat im toevallig net een 30 dagen project ben begonnen en die in het boek ook zit :D

    BeantwoordenVerwijderen