8 jun 2012

DAILY: a few facts

Vandaag een paar weetjes over mij. Weetjes en feitjes die je misschien al wel wist maar de meeste zullen jullie nog niet kennen. Houd je vast, daar komt 'ie..



Wist je dat:
- ik er tegenwoordig niet meer goed tegen kan als iets echt vies is. En dan vooral op mijn werk. Overal vlug een doekje overheen en als er gehakt in mijn schone water zit.. (ik werk in een slagerij)

-ik nog nooit een discotheek aan de binnenkant heb gezien? Echt waar! Serieus, nog nooit. Ik ben helemaal geen stapper maar blijf op zaterdagavond na werk veel liever lekker thuis. Een (saai) huismusje, ik weet het.

- ik best een harde tante ben. Ik heb niet snel medelijden met iemand, ik sta mijn mannentje en ik weet wat ik wil. Maar, ik kan ook heel lief zijn.

- ik helemaal niets met recht wilde gaan doen. Ik ging dansen maar toen dat mislukte moest plan B in werking worden gezet en dat deze opleiding. En wat denk je? Ik wil niet meer anders dan hierna HBO rechten gaan doen en zelfs wel verder aan de Uni.

- ik helemaal niet van drank houd want ik moet er altijd van naar het toilet en ik krijg het er altijd ontzettend heet van!

- ik eigenlijk vrijwel nooit wat win en als ik dan wat win dat ik dan een gat in het dak spring... Voor het laatst was in maart maar daarvoor had ik dik een jaar he-le-maal niets.

- ik misschien wel de grootste boekenverzameling van mijn dorp heb (buiten de bibliotheek dan). Ik heb héél véél boeken! Een hele tijd geleden schreef ik er ook over met foto's erbij.

En dan de laatste..
- ik ontzettend youtube verslaafd ben. Ik kijk er vooral filmpjes over dansen, knutselen en over boeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten