4 jun 2012

DAILY: de knusheid van het leven



Één van de fijne dingen aan het weer zoals nu is dat je ongegeneerd een pyjama-dag kan houden. Dat doe je niet zo snel op een mooie zomerdag, toch? Ik stiekem wel namelijk maar ssst niet doorvertellen he!

Gisteren: het miezerde buiten, ik had de ochtend al geleerd voor mijn eindproefwerk/examen arbeidsrecht van vandaag en vriendlief zou 's middags komen. Mijn moeder en ik ruimde samen mijn kamer op, dronken nog een lekker kopje thee en een kwartier voordat vriendlief kwam trok ik de film Alles is liefde uit de kast. Echt onze film en bij het weer kreeg ik ook wel een beetje een december gevoel.

Niets beters dan onder de dekens liggen, tegen mijn vriend aan kruipen en meebleren met de liedjes uit de film. Dat is voor mij echt de knusheid van het leven.

Wat hebben jullie zondag gedaan met het slechte weer?

1 opmerking:

  1. De hele dag samen met me vriend in pyama\huispak op de bak gezeten en natuurfilms gekeken omdat er toch nooit wat op tv is op de zondag. En dan pas om 5 uur douchen en naar je schoonmoeder om daar met ze alle spagetthie met ballen te eten wat trouwens verrukkelijk was. Als je dan weer naar huis gaat gewoon weer voor de bank hangen en gewoon niks doen. Af en toe zeg je dan iets tegen elkaar over het programma maar zwijgend met elkaar zijn is wel echte liefde :)

    BeantwoordenVerwijderen